¿Lladrones a mi...?¡Ni hablar!

¿LLADRONES A MI...? ¡NI HABLAR! 


Llevaba Pin el de Antón 
mediu mundu recorríu; 
cumplió el serviciu en Xixón, 
tuvo en Teverga, en Turón 
y en Uviéo con un tíu. 

Envuelta nel so pelleyu 
tanta esperiencia tenía 
que hasta un paisanu vieyu 
diba a buscar so conseyu 
cuandu de viaxe salía. 

— ¡Cuidao con los lladrones! 
—solía decimos Pin—.
Sobre tóo a les poblaciones 
acuden comu ratones 
cuandu güelen el tocín. 

Si vos pega un tamburrión 
dalgunu que va con prisa 
¡seguru que ye un ladrón! 
y si vais sin precaución
¡adiós cartera y camisa! 

Sabiendo que ansina yera 
¿quién, demongrios, dixo miéo...? 
Punse ropa dominguera, 
saqué billete en tercera, 
y colé camín d'Uviéo. 

Di más güeltes qu'una noria 
p'atopar onde comer; 
tomé café con chicoria, 
después compré una fesoria 
y un mandil pa la muyer.
 
Ya diba pa la estación 
cuando un tipo mal portáu 
y con cara de ratón 
solmenóme un tamburrión 
que me dexó espaturráu.

Perdón —díxome, y marchó, 
pero según se alexaba 
palpo el bolsu y veo yo 
que me faltaba el reló 
y fui tres d'él que bufaba. 

Echéi la mano al gargüelu; 
díi un golpe na nariz 
que vió los astros del cielu 
y cuando taba nel suelu 
púnsei un pié na cerviz. 

Sobre la cera espurríu 
chillaba com'un rebecu; 
yo cataba el reló míu 
y fui a topailu escondíu 
en el bolsu del chalecu.
 
Dempués de llamai lladrón 
y dai una tunda güena, 
sacudime el pantalón 
y colé pa la estación 
contentu de la faena. 

En casa quedé plasmáu 
al decir la mió Vesita: 
— Tú siempre tan despistáu; 
¡dexeste'l reló olvidáu 
enriba de la mesita!

Comentarios

Entradas populares de este blog

Los paxarinos

Una retirá a tiempu

El carrerín